„Biblioteka Zarządcy Dokumentacji”
Inicjatorką serii wydawniczej jest Halina Robótka, która pracując nad ostateczną wersją opracowania pt. Współczesna biurowość. Zagadnienia ogólne odczuła brak opracowań o charakterze dydaktycznym, które mogłyby wesprzeć kształcenie archiwistów i zarządców dokumentacji w Uniwersytecie Mikołaja Kopernika. Publikacja wspomnianego tomu w 2010 r. zainicjowała „Bibliotekę Zarządcy Dokumentacji”, a seria była początkowo tworzona przede wszystkim z myślą o studentach toruńskiej archiwistyki i zarządzania dokumentacją. Szybko okazało się, że wśród jej odbiorców znaleźć się mogą nie tylko adepci tych dyscyplin, ale i doświadczeni archiwiści nadzorujący narastający zasób archiwalny, opracowujący materiały archiwalne, koordynatorzy czynności kancelaryjnych oraz wszyscy wrażający nowoczesne rozwiązania do biurowości współczesnych instytucji.
Do dziś ukazało się 10 tomów „Biblioteki”. Ostatni jest poświęcony dobrym praktykom w zarządzaniu dokumentacją. Wśród opublikowanych tekstów znalazły się m.in. rozważania dotyczące istoty dobrych praktyk w dziedzinie kancelaryjnej i archiwalnej, przedstawiające dobre praktyki w nadzorze nad narastającym zasobem archiwalnym i przy wdrażaniu systemów EZD. Znakiem trudnych, pandemicznych czasów jest wydrukowany w tomie artykuł prezentujący dobre praktyki w biurowości polskiej terenowej administracji publicznej w dobie epidemii COVID-19.